A A A Powiększ tekst
Mapa strony
Urząd Gminy w Klukowie

Przekazanie czeku na realizację projektu "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Klukowie"

W dniu 15 października 2019 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego Piotr Uszyński – Wójt Gminy Klukowo odebrał od Zarządu Województwa Podlaskiego symboliczny czek na realizację projektu termomodernizacyjnego na kwotę 1 278 537,83 zł na zadanie „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Klukowie”. Projekt został wybrany do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne.

W ramach projektu planowana jest poprawa izolacyjności cieplnej przegród zewnętrznych poprzez ułożenie płyt styropianowych, wymianę instalacji c.o., w miejsce istniejącego starego kotła olejowego zainstalowanie pompy ciepła z gruntowym wymiennikiem ciepła wspomagana przez nowy kocioł olejowy spełniający funkcję szczytowego źródła ciepła, wymianę oświetlenia starego typu na energooszczędne LED. Całkowita wartość inwestycji zgłoszonej do dofinansowania wynosiła  1 628 959,64 zł., natomiast wkład własny gminy wynosi 350 421,81 zł.

Zapraszamy na stronę www.wrotapodlasia.pl, gdzie można zobaczyć relację z uroczystości.

powrót
Informacja o plikach cookies: Ta strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce.
Hosting: pvi.pl