Podpisanie umowy na zadanie „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Klukowie”

W dniu dzisiejszym Piotr Uszyński – Wójt Gminy oraz Sławomir Wiśniewski – Właściciel firmy ALDO TECHNIKA GRZEWCZA SŁAWOMIR WIŚNIEWSKI podpisali umowę na realizację zadania pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Klukowie”. Realizacja zadania jest możliwa dzięki pozyskanemu dofinansowaniu z Urzędu Marszałkowskiego w kwocie 1 278 537,83 zł (tj. 80 % wartości dofinansowania) w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne.

W ramach projektu planowana jest poprawa izolacyjności cieplnej przegród zewnętrznych poprzez ułożenie płyt styropianowych, wymianę instalacji c.o., w miejsce istniejącego starego kotła olejowego zainstalowanie pompy ciepła z gruntowym wymiennikiem ciepła wspomagana przez nowy kocioł olejowy spełniający funkcję szczytowego źródła ciepła, wymianę oświetlenia starego typu na energooszczędne LED.

Data publikacji: 29.01.2020